PV MAKING都好好睇呢~~

是日~ JUN愛上LEADER了~
唱歌望住LEADER唱
開頭LEADER都唔知JUN望住自己
SENSE到先慢慢擰過去同JUN對望
不過之後唔知係個PV需要定係佢怕醜
好快又擰去另一邊走左 XDD



JUN又係咁讚LEADER可愛~個髮型好睇~ (OO~ JUN~ 我同你有同感呀~!)

係啦~ 有乜理由30嵗人仲咁KAWAII 架~! (JUN~ 我又同你有同感喇~)

JUN~ 又讚LEADER可愛XDDD
仲影埋相 XD

LEADER好唔好意思 XD

你覺得呢個PV 有咩CONCEPT呢?
LEADER:


JUN: (我覺得JUN答得最好~~連D牆都有考慮到)


AIBA: (這個超爆笑~果然係AIBA~)

一早估到你係咁亂UP啦~~ XDDDDDDDDDD

NINO:

好行呀答得 XD

SHO:


休息都係工作呢~ 得到呢個結論後
原本做緊野的兩位就扒低訓覺喇XD


LEADER之無聊畫~
題名:我才是真正的嵐 (XDD 乜水黎)

NINO話佢個題名好冇品味
於是LEADER改名做: 嵐的二宮和也

自己係度爆笑 XD

NINO話唔好啦~ 我個樣先唔係咁~             LEADER叫佢戚起咀角

NINO又SO佢RO~  跟住LEADER的結論就係呢個人仔同NINO係一模一樣

NINO好無奈

LEADER又畫過第二幅
今次起左名先: "不~我才是嵐的二宮和也"

哈哈~ 基本上同之前個張一樣
係個動作唔同左

NINO都係咁話
不過LEADER話呢個動作劇烈D, 根據情緒


AIBA CHAN~ 你睇下
食緊野的AIBA CHAN
HEA答 XDDDD


呢個係第幾首SINGLE?
我一聽條問題就知你唔會識答啦~!
仲要扮識  哈哈~



我都話架啦~~~ 講咁多野做乜JEH~ 哈哈~ 可愛的AIBA CHAN

To be continued.... (哎呀~ 聽日唔想番工呀~~)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()