係冇字幕底下睇已經足以笑爆咀 XDD



首先係LEADER扮ROCKY 的I LOVE YOU~ 



跟住新環節~ 5個扮王子搭D顏色問題





唔知點解個個錯
我硬係覺得AIBA CHAN 的答案最好笑~
尤其係最後個隻動物,有咩理由個頭有色,D手手腳腳冇色架~
呀~仲有~ EXIT個度~佢冇填到口字入面~



哈哈~ 我估唔到佢地唔知METRO咩顏色RO.. 
我去過一次日本都記得啦~~

(我自己答岩左METRO 同 意大利個條~ EXIT個張就差個人)

LEADER好搞笑~
人地問意大利國旗,佢整左個法國出黎
AIBA 同JUN就調轉左隻色 



SHO好灰呀~一題都冇答岩~~~

可能因為佢比人感覺好聰明,對自己都好有信心
哈哈~不過唔緊要啦~

呢個環節好得意~

感覺好互動~
今次我係第二名~唔夠NINO黎~


NINO成人對住個鏡頭叫PAPA 個樣好得意~ 

仲有一開頭第一條問題個時,LEADER望鏡頭個樣超得意~


唔CROP相住~等有得DL先~~


去片~~!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()