今集講番由開播三年以來103集 

(原來播左咁耐架喇? 真係唔經唔覺呀, 這個節目係剛喜歡嵐就有的節目呢! 真係睇住佢大架 XD)

收視最高的頭十名 

主持係羽鳥先生呀! 久しぶり~

 

有D睇番真係好好笑

尤其係講智JUNIOR時的挖鼻鼻大叔事件

 

對我黎講, 是集重點係呢度:

即係智同SHO跳歌舞劇個段

SHO一路跳一路偷望智

好似諗緊點解佢仲唔郁嘅 

智拎住隻杯係度搖 扮飲紅酒呀? 

哈哈! 好大諗頭 

最後餵SHO飲

笑死! 你地的即場編舞真係令人嘆為觀止呀! 

 

最後, 收視率第一名竟然係........

偽娘鬧交.....

兩位真人到場仲要係度嗌交

睇下佢地五個幾唔耐煩! 哈哈

001_2

 

智面容扭曲埋 

個樣好搞笑

002 

 

 其實呢集冇アニキ

我係度諗會唔會因為個個都唔閒

所以冇啦啦整個SP出黎呢

可能我諗多左了 

文章標籤

創作者介紹
創作者 tracyarashi 的頭像
tracyarashi

ARASHI*嵐*tracyarashi

tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()