今次到大宮出外景呢~
一睇呢個組合就知呢集會好好睇啦~!

果然一開始就好搞笑 XD
NINO問LEADER呢個環節點呢?
LEADER話又冇台本.. 所以咩都唔知..
NINO問你係咪飲醉左!?


NINO問LEADER相中女仔宜家幾多歲?
嗯嗯~ 即係2011- (1991-3) 啦~!
LEADER答左...13歲...
LEADER..你同我的心算一樣咁渣... 哈哈~!


是日VIP: 堀北真希~!



佢2009年12月個時都上過秘密嵐~ NINO問LEADER個時有咩感覺?
LEADER~! 你果然係WINDOWS 95呢~!!!!



堀北真希話自己中意練到D肌肉一塊塊咁
LEADER就搭咀話自己3日30次就做到呢個效果
但係NINO同堀北對你呢段話冇乜興趣呢 XD


OHNO SAN~! 請你好似慣例咁講句情緒高漲的一句~!
LEADER即刻話~ 下!?我未講過RO~!慣例呀~


就係咁  LEADER就講左一句:
堀北真希~NINO~同埋我~肌肉發達~ !?



因為堀北係東大學生最想同佢結婚的一位
同埋中意鍛鍊肌肉
所以夾硬將2樣嘢LINK埋一齊
就變左去東大
鍛鍊肌肉喇~~

堀北做得幾好~
但係LEADER同NINO..
個樣好痛苦 XD


係囉~ 你都冇練過隻手, 做乜係度扭佢?

上番車~ 講到堀北好中意麵包舖的味道
話想開麵包舖
LEADER即刻話 真架~!一齊開呀不如~!!
果然名不虛傳~ 以前都聽過你想開架喇~
NINO話帶堀北去麵包店
LEADER聽到好興奮 仲快過堀北 係咁話 想去想去~!
喂~! 你唔係嘉賓黎架~


又比NINO擺佈:
令人情緒高漲的一句:
o係麵包店個肚都pan pan ya~! (!? 意味不明)

EXT 1


嘩~ 真係好似好好味呢!
最後nino食到了
但係我都見到nino你禁部計數機呢~!係咪改數字~
leader踢爆左佢之後都冇再講落去
leader你好大量呀 XDD

おいしいそう~!


第二件~ 由堀北食到~ 恭喜~! 冇理由嘉賓冇得食啦~~


最後~! 又黎一句~!
今日全面發掘了堀北真希~!
你望鏡頭個樣駛唔駛咁型呀~ XD
跟住望住NINO傻笑 XD



呀呀呀~ 終於到呢PART喇~
理想的PROPOSAL~!
一開始兩個仲係度腦內排練緊
NINO仲要拎本勁巢的台本出黎 XDD


LEADER好似表面冇乜嘢
其實係度震緊 XD
唔係卦~ 你舞台劇都做過啦~ 呢D濕濕碎啦~

今次評判有YONA
我每次一見到佢就諗起佢好中意NINO
NINO又放電~




LEADER你又整埋一份 XD
電死人咩!~


又係呢個迷人眼神... 我受唔住喇...

EXT 2

LEADER扮外星人 XD

EXT 3

今次我對呢2個冇乜感覺... 可能個故事背景唔夠大眾化... XD GOMEN~!
EXT 1


EXT 2


EXT 3



arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()