https://cgi.tbs.co.jp/ppshw/arashi-chan/2607/enquete.do


我揀~..... 5 ~!! 

5 (aiba) > 3 (satoshi) > 2 (aiba) > 4 (jun) > 1 (sho)  

我都係中意SIMPLE風~!

再黎~ 予想~!

1. SHO~!
進攻型~! 
你係我心目中已經唔係櫻井守喇~ 


2. AIBA~~ 
呢個用消除法估出黎..
我估係相葉ちゃん卦~
相葉ちゃん著上身應該幾好睇~ 
不過條褲怪怪的 


3. SATOSHI~ 
優閒風
我估係LEADER襯出黎嘅~~~
咁多間條想點? 
如果入面件衫係靜色會好好多 


4. JUN~ 
成個LOOK好JUN FEEL~!!
今次用自己感覺挑戰~ GOOD AR~! 唔好再搬公仔個套喇~ 哈哈




5. NINO~ 
嗯.. 可能因為黃色
硬係覺得係NINO 
仲要加條呔
LEADER一定唔識加呔啦~ 




好~ 睇下估中幾多個先~!! 

updated 2011 1020

[結果: 3 (sho) > 2 (nino) > 5 (aiba) > 4 (satoshi) >1 (jun)]
名次都估岩左d, 但配邊個人一個都估唔中 =口=


arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()