嘉賓對ARASHI的印象係:


"我最喜歡リーダー了~ " NINO說


哈哈~ 好SWEET 呢~亦係事實~



OHNO聽到後:(其實你個心好sweet 啦~ 唔好扮呆喇~)



望下NINO



NINO冇反抗 ro~仲要向リーダー點頭~ 自己都好認同呢? 哈哈~ やっぱりARASHI 的 SK 組~



NINO 講野真係好叻 XD 係咁誘導多部話AIBA係 BAKA


好彩人地冇中計~  



多部宜家最想見的人~~ CAMERA MAN~! (日本戲院叫人唔好偷拍的片頭人物)


暫由大野智飾演~ HAHA


好神似架~ 仲自創舞步 XDD



黙劇你都識?好叻呀~





哈哈~AIBA出場~~ 正義的一方~~~警鐘~


好入戲呀~~




AIBA VS OHNO



被捉了~



最後多部要揀今日最中意的ARASHI MEMBER~


AIBA好似好有信心RO~ 即刻扮警鐘~



最後佢果然揀左OHNO~~ 睇下佢"CAMERA MAN "得幾得戚~ 哈哈~



==============================================================


好~ 到 Mannequin Five~今次的主題係~~海邊約會服裝~


AIBA 個套.... 笑死我~ LEADER 個套.... 佢次次都呢D FEEL GE~落街FEEL!!!


好多人揀MATSU JUN呀~ 不過我成日都覺得NINO襯衫係最好~



最後4個喇~AIBA幾落力~



你做乜望實人呀??



但係人地唔SO佢RO~ 打擊.. XD 個波都跌埋~ (不過最後佢都係揀左AIBA呢~)



AIYA~ 最後3個MODEL喇~ 睇下佢地2個幾唔開心



WOW~ 但係今次的客人揀左OHNO 呀~ 即刻開心曬~YATTA!!



 



OHNO話佢第二次揀佢喇~


"我大概喜歡大野君這個人吧~" 答得太好了~ OHNO 聽罷笑左出黎



有金又有銀?咁你都講~好無聊呀~哈哈~



 

tracyarashi 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()