好~ 首先係回顧之前個集對HEXAGON~


當各嵐成員都好努力幫工作人員擺好個台的時候:リーダー做緊咩呢??



佢話: 



我都記得個集佢有幾聲該架喇~原來係感冒... 小心身子呀~



O~ 原來有錄低佢做咩~係度同人吹水~



仲傾得好開心~ 哈哈~ 呢個樣好得意



比MEMBER們圍剿了~ 於是就辯駁喇:



睇下NINO的反應~ 怖い、怖い (唔知點解我覺得NINO呷醋多D呢~XD)



SHO 叫佢同工作人員道歉:"抱歉,但:



咁你比個メッセージ俾撩你講野的鶴野啦~ (哈哈~答得太好笑喇~)



=========================================================


玩Rolling Coin Tower~咦!? NINO好似好開心咁RO~




原來因為係六月三日:



因為佢話如果o係Rolling Coin Tower 輸左佢就引退~點知自己烏鴉口真係輸左~


全場都係咁“引退 いんたい”。於是佢就發表---引退宣言:(扮傷心~好搞笑)




7月尾個時o係 お御場合眾國 :翔提出如果Nino嬴左,就可以復出喇~


果然~嬴左了~ おめでどう~ ニノくん~



========================================================


Falling pipe: 今次到AIBA 喇~


比D氣勢黎睇下~ HAHA! 假想falling pipe~



遊戲完了~ 原來具志堅教過佢d d打拳,於是佢就打喇~


不過佢好怕羞XD 想打唔想打咁~SO CUTE




========================================================


GIANT CRASH~


松本你好醒呀~ 唔一定要揀曬D BLOCKS 架~


適當時候,就算仲有Block可以落,都係要pass



今集~ 嵐嬴了~おめでどう~

arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()