嵐的NINO又出現了~
上左Hanamaru Cafe~

很貴的東西~



哦哦~原來NINO有段寂寞的童年/少年呢~ 好彩宜家唔係JEH~

                                                                                   現在真的覺得加入嵐實在太好了~
帥~! 成個音樂人咁
NINO一路睇忍唔住笑   睇番自己覺得不好意思吧?
又提起自己寂寞的童年/少年呢


果然係NINO~ 車都有部WII~ 不過比我就唔玩喇, 個MON 太細邊好玩架?

原來佢好鍾意MARIO的音樂XDD

哎呀~呢D野唔駛問啦~~~

你是....神級嗎?

又係一個唔駛問的問題~ 一定係室內派啦~     噢噢~講起LEADER~ XDD


體力不足的NINO~ 如何在演唱會中表演HYPER?


會告白~~

十分同意~

哈哈~ 原來呢D佢都當係戀愛經歷 XDDD


没有人生計劃的NINO~ 所以佢都係用儲錢的形式為未來打算
都好RO~ 我都可以效法下佢                             

佢覺得自己係二宮家最後一個男仔好型 ~_~""" 什麼思維黎架....



跟住係講最辛苦的事~
原來佢覺得ひみつの嵐ちゃん係一個蹂躪人精神的節目,, 即係傷佢自尊吧!? 
但係我覺得佢係最識襯衫o個個呀~~~


係啦, 我覺得最傷佢自尊係冇乜VIP揀佢最喜歡的嵐~
不過真係得三四次咁少JA?? 仲要有一次係男人揀XD

講左D其他メンバー的衣著作風~



E!? 冇講LEADER GE~ 我幫你講喇~
佢係釣魚裝/落街LOOK~ XD

初體驗~ 大奧~




NINO梗係揀黃色啦~                                           呢個問題真係問得好~!

                                                                                   

哈哈~LEADER自己一個走左去飲酒都唔同你食飯~
點解呢? 好奇怪O LEADER~ 唔通你驚NINO向你告白?? XDD

好灰的NINO~覺得LEADER成世都唔會同佢去喇~
NINO~ 我強烈建議你拉佢去~! 哈哈~!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()