20100717 由北海道飛去東京~
係北海道冇乜arashi.. 有點失望...
但係一到東京....搭地鐵去池袋時就比我見到nino 喇~



呢度係....


20100718 原宿


見到呢幢野~ 超興奮~ au studio~
可惜入面都係冇arashi au 本野...(細細本o個本,話說我一見到d au 就入去揾.. 但係都冇... 可能7月已經太遲了.. )


點可以唔入去睇下呢~~


拎唔到本嘢 唯有係咁影補數










o係JR原宿站入面~~好大個的廣告牌呀~~~


20100719
個日係涉谷行完街番黎,行到腳跛
做緊NEWS ZERO~


20100720 台場
從Venus Fort遙望富士電視台


Venus Fort最底層.. 比我發現到...
arashi扭蛋機兩部~ 我望入去見到d手工都幾差劣,所以冇抽了~


到富士電視台喇~~


VS Arashi 大poster~~ 好靚~


yaya arashi貼紙相機~




唉..都怪自己冇好好搜集情報...
我竟然... 冇去五樓....淨係去左廿六樓...
我食緊野的時候諗緊點解得咁少arashi野
拎番本旅遊書出黎睇..原來仲有個五樓..
由富士電視台走左再番番去已經山左了
仲要比我發現到呢舊野....
後悔....唔開心左好耐~!!!! 番到香港諗起都心up...>.<


由於行程緊湊,唔可以再去一次
依依不捨....

arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()