是日戲肉: falling pipe~ leader vs maru
一開頭已經好得意的leader~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!   舉手~~ halo~~~ leader~!!!!


喔喔~ 原來maru同你同一日生日架?~ 唔怪得你話有信心啦~

我有睇呀~ 唱歌的大哥哥~                                   乜你咁話人架~~


JUN有嘢爆~~~
十一年都冇鬧過其他4個的leader, 竟然教訓過maru!?

未講咩事,LEADER已經狂笑~哈哈~


哦哦~原來係咁..我覺得唔係鬧jeh~~

呢度製作人整得好好~ 哈哈~ 背景對白+怕醜仔leader


多多表情~~~

image down? no way~ 我話image up up uuupppppppppp 就真~

我冇嬲呀~不過同你飲酒要考慮下喇~ (鬼叫你爆我大鑊)

果然係同月同日生日呢~      不過係人地食住你  唔係你食住人ro xddd


恐怖的敵人--nino~ 連你個口開大d都知你諗乜~
(不過我估有機會係見到上面佢揼低個頭個動作比左hints 比nino)

nino~ 你好犀利呀~~!!                                           即刻合埋個口

leader 你塊面好紅呀~~~kawaii~                                                                                  


可憐的leader >.<

果然.... double catch.. leader 同maru講乜,maru對眼冇離開過 2,3

狠狠地被擊敗了...


呢度笑死我~~~~~~

影乜呀影~!!!

轉左game後  偷偷扁咀的leader >.<


pinball runner~
又係竹中同nino的搞笑對話~

好得意~~

贏曬lor ~ nino~~

超cute的nino~~~!!!!


つつぎ

arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()