是日嘉賓: 八嶋智人


NINO又攪LEADER喇~~ 


人地問佢咩事 佢又扮冇嘢咁講野XD

係RO~ 做乜你D衫特別唔同GE~~?


係BOR~ 怪物くん的顏色~~

YEAH~ 是日嘉賓~八嶋智人~想捧起LEADER 

跟住又作狀打LEADER

是日精彩環節~
即興短劇~
八嶋好認真咁整左個故事背景~同埋分配左角色比五子~
AIBA~  

JUN~

NINO~

OHNO~

SHO要扮女人~~~~!!




變身後~~
AIBA~FASHIONABLE 刑警?

JUN~筋肉刑警~

NINO~宅男刑警~

LEADER~~海外歸來的刑警~

SHO~ どんだけ~搶曬鏡啦你~

哈哈~講嘢D語氣都唔同埋~

好神似呀~~
一定要拎起個電話先會講嘢~仲要細細聲,好似唔敢講野咁~
宅男NINO~
即興劇的轉捩點係NINO話個死人中意どんだけ

跟住LEADER就話因為八嶋同死人都中意どんだけ,所以八嶋殺左人
但係八嶋一開頭講故事背景的時候
話明個劇的最終兇手要係五子其中一個囉~~
不過事到如今,八嶋都唯有跟住做 

哎呀~NINO原來著左LEADER件外套~
哈哈~個樣好細個呀~


SHO一路大叫「好き」~ 一路飛撲去八嶋度

哈哈~好肉緊

今次到SHO~
根本一開頭個專家講個時,我都SENSE到係講緊NINO~ (又貓背~又瘦~)

唔駛研究都知啦~

因為其中一個特性係個PAT 薄,所以SHO就....

NINO又乖乖俾佢摸RO~

NINO想搶岩岩SHO一路聽專家講嘢一路抄的NOTES

小朋友爭玩具~

NINO你副眼鏡做乜嘢~~~


食炸雞時間~~ YUMMY~~




tracyarashi 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()