翔さん~!お誕生日おめてどうございます~

SHOU~其實真係好PERFECT MAN
人又叻, 講嘢又叻, 又有禮貌, 又帥~






佢成日係番組度都係一個司儀角色
要講好多嘢
我估其他MEMBERS同佢一齊做節目,會好有安心感
果然係可靠的存在~


同埋佢比人感覺好識得照顧人地
因為長子的關係? 但係佢平時都會比人咁GE感覺
(以下係一 個例子嗎? XD)



SHOU發展得好全面
好多藝人會唱歌, 拍劇
但係新聞報導員真係唔係個個都做到
好叻呀~!!!

我記得有一集ひみつ
有位嘉賓話SHOU係番組, 新聞報導, 同唱歌個樣都唔同
我都好同意~
呢D咪就係PRO LOR~

不過我最中意的SHOU~係表情多多的SHOU~!
佢成日做埋曬D低B嘢~

我個時睇呢度我笑左好耐 XD
另一個樣黎 XD



冇面見人的SHO KUN


大受打擊致冇反應的SHOU KUN


可愛風的SHOU KUN~







祝你生日快樂~ 今年唔好成日MDA喇~!! 哈哈~!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()