萬眾期待的LOTUS PV終於出爐喇~
著住白衫的王子們~ 超カッコイイ~~~~

開始AIBA企中間



影埋其他4個先~

AAAA~LEADER 呀~

今次有舞步太好喇~ 好中意睇佢地跳舞~
LEADER企中間呀~


後面個佈景係對翼
我學微博D人咁分年上組 同埋 年下組先~
首先係年上組:


年下組


做咩咁憂鬱呀
係咪有心事呀
揾我傾訴下啦


有個分身幾好呀~
一個去做嘢揾$
一個陪我 XDDDDDDD
一個o係日本
一個o係香港 XDDDDDD




好WALLPAPER FEEL~ GOOD~!


電電電電電死人


LEADER做乜唔望鏡頭~
雖然你唔望都足以電死我 XDD



我想話NINO "呀~~~~"得好好聽
果然好適合唱高音~ 令我諗係佢唱TO BE FREE 個句"YEAH~~~"


LEADER 又都有"呀~~~"
把聲真係好正~
好中意佢咁唱歌


WOO WOO~


好~ 五人精選~
大野智


原諒我偏心CROP多D LEADER

睇下佢對手幾"嫵媚" XD

櫻井翔


相葉雅紀


二宮和也


松本潤


完了
臨尾佢地對手個動作好靚 (好似朵花咁)





arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()