感謝lotusto告知
有得投票喇~
https://cgi.tbs.co.jp/ppshw/arashi-chan/2392/enquete.do


1同5撞褲!?

這個很好笑XDDDD


感謝冬魚揾到的大圖


預想
1. nino
2. aiba
3. leader
4. jun
5. shou

個人Preference
1 (nino)  > 5 (sho) > 2 (aiba) > 4 (jun) > 3 (leader)

我估投票者們的Preference (哎呀, 同我之前排o個個好似有出入....)
1 > 4 > 3 > 5 > 2


1.
(預想:NINO, 因為佢好中意有D ACCESSORIES, 又帽又頸巾又眼鏡)
MY飛佛核
因為我中意佢地戴眼鏡 (喂~ 人地問如果係你男朋友RO~) 
同埋都係正正常常好D



2.
(預想: AIBA, 七分褲同D咁鮮艷的顏色...點都覺得係AIBA...)
雖然好似最誇, 但係我幾中意佢隻色, 頂帽可唔可以除左佢... 好似D O靚仔踩單車咁....|



3.
(預想: LEADER, 因為好地味 XDDDDDD 又夠求其)
我頂唔D順D花花....



4.
(預想: JUN JUN, 感覺佢中意D素色同埋D西裝型外套)
我唔中意佢條領呀.
件外套同條TIE撞曬色..
上身咁斯文, 下身咁CAUSAL
唔係好MATCH


5.
(預想: SHOU, 佢之前咪有個修行GE? 所以佢應該誇張D~ E!?咁諗諗下SHOU有機會係2 RO~
嗯...都係信第一感覺啦!)
我未睇近圖都唔錯
因為我個人中意格仔, 同埋佢個感覺幾YOUNG~ 唔似3個件阿叔型 XD
但係近睇原來係搭黎搭去
好多層咁
如果比D お客様揀, 一定比人插死 XDDD


問左一位非嵐飯的意見
以下為佢 的中肯意見


> which one looks goodif only look at the outfit, i would say 4..


> no. 2 is so ugly  


> 4 is normal la


>  2 most 騎呢, 3 個件白色花外套好 GAY


> 1 & 5 都好


> 哇.. 真人咁大


> 即刻見到里面藍/米色間條件野好核突..


>  個公仔原來咁大.. 我以為比細路玩個D公仔咁細..


> 中間個件野好唔得.. 唔知想點.. 


> 真係好眼力..


  D 人.. 集大成..


 > 2 真係好嘔.. O係香港咁著一定比人歧視..


感謝閣下的寶貴意見


比大家重温番之前個集SP


updated 31/3/2011

[結果
5 (nino-集大成) > 1 (jun - copycat) > 5 (nino) > 4 (aiba) > 3 (leader) > 2 (sho)
名次同我自己prefence都幾次, 配對只係估中leader, 果然係我愛人~~不過我以為佢好hea咁揀衫, 原來都有做d功夫 



arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()