嗯~ 原本今日係打算睇日本直播的..
可惜部電腦唔聽話 =[
我宜家好似避地雷咁唔睇人地D BLOG, 唔睇FACEBOOK個GROUP, 唔睇WB
不過有幾次都係差D睇到
好似BLOG首頁同埋FACEBOOK WALL
真係要小心~~
希望明天有得睇~~


寂靜的夜晚
冇ARASHI的陪伴
唯有睇番D嘢止下渴
首先上TUDOU睇下有冇好心人咁快手UPLOAD左110331 上去...
就係咁我揾到個MICKEY MOUSE睇下~~  (1)
HAPPY~~



另外,佢隔離條LINK就係尋晚我睇到笑到碌地的片 (感謝吉的分享~)
睇多次先~~~
這個超好笑~~
搞笑藝人扮嵐唱+跳LOTUS~!!! (2)





似模似樣咁RO~~



是日看點:呀~~呀~~呀~~呀~~~~~~~~~~


佢係度扮NINO好好聽的呀呀呀呀
但係佢叫到好似比人打咁~
笑死我~!!

話說我尋晚睇完
第二朝番工時聽歌
第一首歌咁岩就係LOTUS
當我聽到NINO的"呀~呀~呀~呀~"
我爆笑左出黎..
死啦~~~~我中駛毒喇~~
唔好呀~我唔想次次聽到都諗起佢呀~
我要諗住nino個樣呀~~


係咁扭~好攪笑~!



完了


總結:睇完呢段片會有後遺症,後果自負~



(1) Arashi X Mickey Mouse (ARASHI唱個首歌好聽呀~如果有STUDIO VERSION就好喇)



(2)  LOTUS !?


arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()