是日アニキ:船越英一郎
JUN JUN套衫好正呀~


お土産~ Stretch Pole~
NINO咁都要攪下LEADER嘅~


由JUN JUN扮追犯人~
おしゃれ~


SHO扮比刑警追~
個腦轉得咁鬼快
又扮比人追,又扮比人捉到, 跟住又扮逃走


又比船越SAN點名呢~
梗係啦~ 你做得咁好~
今次係扮湊熱鬧的人


接龍家庭~
角色分配如下:
我都覺得大野SAN你好適合做爺爺呀~


NINO成日叫LEADER講嘢
佢個怕醜樣好得意~~ -[ext 1]


櫻井さん~請用比人迫到去崖邊的語氣去叫轉台吧~


SHO要學60代的FASHION~
佢戴帽唔錯呀~

講真...我唔係好識欣賞  卡卡

好~ 去番劇場
"崖上的AIBA" [ext 2]

自爆細個偷媽媽$ XD 3000 YEN

今次係"崖上的OONO" [ext 3]

佢裝下裝下個動作好攪笑

NINO要去阻止佢跳崖
但係我覺得佢似投訴多D XD
話LEADER以前係番組開始先起身
仲叫佢地拍住先
NINO話好怨恨佢RO~
我就唔信喇~

到SHO君勸佢
佢又係笑LEADER嘅~
話佢係酒店到叫SHOU KUN中意叫咩就叫咩
但係其實係事務所比$嘅~


AIBA~ 哈哈~ 又係講番呢單銀座事件呢~
我覺得你似係叫LEADER快D跳落去多D LOR~
總括SHOU KUN同AIBA CHAN的控訴
LEADER~ 你好姑寒呀~

LEADER自己都忍唔住笑左出黎

JUN JUN呢個真經典~
自己係崖下面爬上黎
仲話危險
笑到SHO KUN扒左起度
LEADER係咁DUP低頭唔同JUN JUN有眼神接觸
有一下佢抬頭望就忍唔住笑 XD"

JUN JUN咁努力
LEADER的回應係:你係乜水!?

哎呀呀~ 好多嘢食呀~
你地就好啦~ 

EXT 1


EXT 2


EXT 3

arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()