好忙~ 好多嵐嘅嘢出現~
睇都睇唔切~

PV~! 咁快就有喇~ 
今日未睇PV前
朋友SHOW了圖比我睇
笑左
你地個頭搞咩呀~~~~ 
NINO同JUN JUN都還好
另外個3個... 爆笑了~~~~~

OPENING: 




大野智
小吉頭 
睇真D都幾得意呀~~~ 


櫻井翔
D陰.... 怪怪的 


相葉雅紀
好似洗完頭未梳咁 XDDDDDD


末子組二人最正常

二宮和也
what a good-looking guy~! 
不過佢條褲 / 裙.... 


松本潤
COME ON BABY~ 


果然呢首歌有舞呢~

好睇~
期待佢地上MUSIC STATION時跳~ (唔該個頭梳番正常D~ 哈哈~) 



黑白PART都幾型~ 韓風?
一去到黑白呢PART我係咁𥄫住一個人
唔係LEADER
係....... SHO... 
佢件衫 好似D武俠 


睇真D 好熟口面
好似唔知邊度見過
哦~~~~是A.R.A.S.H.I~!!! 


哈哈哈~ 
我一路睇 一路係度笑  
尤其係彩色部份 

結論: 他們被奸人所害~~! 

哈哈哈~ 哈哈哈~ 哈哈哈~ 哈哈哈~ 哈哈哈~ 哈哈哈~ 哈哈哈~ 哈哈哈~ 哈哈哈~ 哈哈哈~ 哈哈哈~ 

嘩~!!!! 





好喇~ 你地用咁懇切嘅目光望住我... 
咁我就唔笑你地............... 一陣咁多啦~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()