music lovers~~ 好正呀~~!!!!
今次的主題係五個拍嘅劇嘅主題曲

首先係智的怪物くん的片尾曲~
monster~~ 我地的訂情歌曲~ 哈哈
隻舞好睇到呢~~睇咁多次都唔厭~




左上那張~ 好型~!! 




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

再黎~
Nino 拍的流星之絆的~Beautiful Days

背景有好多蠟燭~ 好浪漫呀~

sho的電眼 
智個d前髮開始跌落黎~~ 係啦~ 唔好成日gel上去啦~ 咁咪幾好睇~ 


我見到左上個畫面
有一瞬間覺得兩個好似~  可能套衫攪到佢地好似痴埋左~個動件又一樣~ 成塊鏡嘅倒影咁 





好靚呀~~ 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jun jun夏虹的Love Rainbow~ 

開始個時個個都古靈精怪~

智怪物君上身 XD 

好近d觀眾呀~~ 我都想呀做觀眾呀~~~ 我又要捉住你地對手呀~~


智~ 你指住我呀??? 




哎呀~... 好想做觀眾呀..... 有得同你地拍手仔


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
到~~~新歌~~ SHO套新劇「謎解きはディナーのあとで」的片尾曲~~迷宮ラブソング~ 超好聽~~



隻舞好好睇~
尤其呢下~ 好似係拉番個人上黎的感覺~ 配合番個歌詞呢

呢個手勢係咩意思呢? 

HIHI~ AIBA CHAN~ 


智搭住sho的膊頭
sho好驚訝咁 XDD 









---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

最後係AIBA CHAN的MY GIRL~~



哎呀~ 那個女粉絲~ 我好妒忌你呀~ 可以同智握手~~唔制呀~!! 










arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()