お久しぶりね~ 

今晚做himitsu喇~ 
ひみつの嵐ちゃん!春の2時間15分スペシャル
マネキンファイブ春の特別編 嵐の勝負デート服対決!


黎個賽前預想先~

1.

2.


3.


4.


5.


我的喜好
我知道5係抄番黎嘅...但係我真係覺得最靚......其他唔多揀得落手
5>2>1>3>4 

我估觀眾投票的結果
今次有男性投票
比較難估呢
雖然之前都成日估唔中
5>2>4>1>3

我在3月時的予想
(請原諒我那簡陋的"改圖")

1. 保守形sho
件外套似阿叔... 
 

2. 榎本径 satoshi
佢副眼鏡令我諗起個角色
仲咁多藍色


3. 用消除法估出黎的aiba
嗯...唔中意件褸


4. 進攻了的jun
因為佢之前個集成套粉紅色咁
被我暫時被定型為進攻型


5. copy cat的nino
冇幾耐就比人發現係抄襲
呢d古惑嘢我覺得係nino XD




個時用我的渣日文交了投票 =口= 唔好笑我 =P



但之後睇嘅嘢多左之後
想法有d唔同了
aibaちゃん好像是進攻了
o係"5年目の嵐ちゃん"入面 
members中有3個人都預想aibaちゃん係最下位

(估Aiba ちゃん最下位: jun,satoshi,nino
估Satoshi最下位:Sho
估Nino最下位: Aiba)

咁係唔係4應該係aiba呢

謎解きはディナーのあとで~
希望睇到live

楽しみ~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()