突然好勤力又寫BLOG
懶惰的我應該好快又慢落黎... XD

是日嘉賓: KOOZA  PLUS ONE:小栗旬~!
見到小倉先生就諗到宿題君時期

果然好識用心理戰術呢~!
今次係SHO中招
SHO你又係衰多口嘅.. XD

嘟咀SHO 好得意

AIBA CHAN~ 你又唔聽書~!
JUN JUN愈講佢愈唔明


我成日覺得今集小栗飲醉左未酒醒
同AIBA CHAN一樣冇聽書


用2分中玩完
但係我估你地點都會有一個BINGO架~!
點知冇...
如果今次有MDA, 實有你份呀~ SHO~!


小栗提番OHNO SAN有幫佢
咩叫"岳' した? 整小小嘢攪到自己好偉大咁 哈哈~!


ROLLING COIN TOWER~!
SHO+AIBA   JUN+小栗旬~
SHO同AIBA CHAN唔知做乜打氣打到好開心咁, 係咁係後面格格聲笑 XD


SHO話驚AIBA CHAN興𡚒得制, 換人個時會整冧座塔
JUN JUN建議AIBA企住係最上個層
點知AIBA CHAN都係唔多企得穩
SHO 即刻叫番佢落黎 哈哈~!




小倉SAN話上次黎輸左
個次黎NINO 傻左 XD
因為見到竹內小姐
係呀~ 個集真係笑死我


臨尾SHO進攻, AIBA菱形咀出現了 XDDDDD


最後對方整冧左~

某二人公然親熱
當我死架 XDDDD




KICKING SNIPER~!
LEADER + 小栗旬 + NINO~!!


ドコロ玩笑
連LEADER都講埋一份
ニノドコロ~ 幾順口~


喂....你地...得20分.....
人地有成110分呀..

笑死坐係度個3個

AIBA CHAN叫ニノドコロ道歉 仲要自我介紹

小栗旬都要 XD

DUAL CURLING~
LEADER+SHO+小栗旬~

LEADER係度玩嘢
比天之聲叫佢停
佢話想用支嘢遮住自己塊面
SHO話呢個係TV番組 唔好遮住自己啦~
係囉~ 我都想見多D你


大野語錄:中用的男人才是小栗旬

點知最後唔係有好多分
佢又改口風 哈哈

到個人賽~!
AIBA CHAN~ 對小倉SAN~
555 對 555分~ 好岩呀~ 播出日又係兒童節咼~


小倉SAN的心理戰術II~
今次到AIBA CHAN中招 XD
果然係嵐中最易崩潰的人
你咁講嘢
因住番到屋企比相葉爸爸同媽媽照肺呀~


到嵐們最有信心的遊戲喇~
BOUND HOCKEY~


NINO好冇信心咁話自己有信心
觀眾們都唔知比咩反應你


今次改左增加難度的方式
係個GATE郁得快左50%
好呀~ 之前個2塊板真係...


YEAH~ 最後贏左喇~!!!YATTA~ SHO你安全喇~! XD


10S CHALLENGE~ 呢度笑死我
JUN JUN好搞笑 XD
EXT 1


楽しい~~X2

EXT 1
arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()