生日快樂呀~~ JUN JUN~~~


jun jun~ 對唔住, 我宜家先醒起我未寫你個篇慶生文.....

雖然真係遲左好多....
希望你黎緊工作都順順利利~~ 身體健康~ 唔好再係元旦日前病喇~~~
仲有舞台劇都順順利利啦~我想話你個d生寫相真係好噴血呢~~型到呢~~

jun jun~ 你比我的感覺好追求完美
雖然咁係好
但係有時太過緊張都會好辛苦架
所以適當時都要hea下 XDDDD 
不過我知你唔會聽我講架喇~!! 

JUN JUN~你平時咁認真
有時會唔會覺得比嵐其他幾個大細路攪到唔知好嬲定好笑呢 ? 
但係其實你有時自己都係一個大細路呢~ 

JUN JUN~唔知點解我成日見到你個樣,
尤其眼仔碌碌個時, 
就諗起你JUNIOR時代同SHO去查案
扮一個嬌俏的女孩子
哈哈~
你宜家都咁高大喇
我都仲係成日RECALL你O個個KAWAII樣 XDD 証明你個樣都仲係好嬌俏可人~~

有時又好型的眼神, 真係殺死人
個種好似比風吹, 瞇瞇地眼的樣子
WOO~ 被KO了~~~



我記得NINO講過
話嵐一下子紅起黎係因為花男
因為你 令更多人識得欣賞到嵐嘅好
或者係開始認識你地
比你地知道你地咁多年的努力冇白費到
果然為了組合發展個人呢~
真係好多謝你~!!!!

多謝你~ 成為嵐的一份子
令嵐更加耀眼~!!!

お誕生日おめでとう~!!
松潤~!!!







arrow
arrow
    全站熱搜

    tracyarashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()